Barby. zgodba se je začela s krtačo za lase. Malo za šalo, malo zares… V iskanju krtače, ki ne cuka in trga las, sem po nekaj mesecih iskanja našla primerno in v hecu rekla, da jih bom kupila kar 100, na ročaj napisala svoje ime in jih prodajala.
V približno istem obdobju, sem se po 10 letih odločila da bi bila spet malo športno aktivna – pokupila sem vse online programe, oblekla 15 let stare Nike pajkice in izgubila voljo v 6 minutah. Namreč zelo hitro sem ugotovila, da nizek pas + kratek športni top ne delujeta motivacijsko v kombinaciji z ogledalom. Med »razbij ogledalo« in »kupi si pajkice z visokim pasom« , sem izbrala slednjo opcijo. In spet našla odličen produkt, ob katerem sem dobila ponovno idejo »kupila jih bom 100, napisala gor svoje ime in jih prodala« in sicer vsem ženskam srednjih let, ki so se malo zapustile, malo postarale, a bi sedaj rade telovadile v lepih športnih oblačilih, ne v skafandru. V navalu novoletne zaobljube shujšaj & učvrsti, sem našla še odlično blazino, ki se ne zarola nazaj 3 sekunde po tem, ko jo odrolaš in položiš na tla in ravno prav močne elastike za ritko, ki se ne svaljkajo po nogah gor in dol med vajami za čvrsto rito .
Po koroni in po obdobju dela od doma, sem si za veliki povratek med ljudi, kupila nekaj modnih dodatkov: diskretne, lušne in nosljive srebrne uhane, ki se ne zatikajo in jih ni treba kombinirati z oblačili, saj pašejo tako na elegantno kot športno opravo. Športno elegantno uro, ki sem jo popestrila z zapestnico iz nerjavečega jekla in pa verižico s prvo črko mojega imena. Ko sem kuhala svojo idejo o dejanski prodaji določenih artiklov po postopku sous vide, sem v nabor možnih produktov za prodajo nato vključila še nakit.
In potem je prišlo poletje z vsakokratnimi življenjsko pomembnimi težavami: kopalke, beach cover, ki ni mini, dovolj velika torba za plažo, da spakiram vanjo celo družino in ne strgam ročajev po dveh dneh, ki se na plaži ne prekucne, ko ni več nabito polna in ki je vsaj za silo odporna na umazanijo. Pa novi šlapi za plažo, ki se na soncu ne segrejejo na 300 stopinj in ti vsakič, ko jih obuješ zakurijo podplate. Pa moja večna želja: brisača za plažo, ki bi bila dovolj velika, da lahko ležim cela na njej, da na koncu dneva ni mokra za ožet (kot so to frotir brisače) in pa seveda, da lahko v torbo spravim 4 komade in pri tem nisem kot šerpa. Projekt » s stilom na plažo« je prinesel še summer produkte.
Izbrani zame so tu tudi za vas. Zamislila sem si, da bo vse le v treh, mojih najljubših barvah: bela, roza in črna. Saj bo res, a na začetku je prišlo do nekaj porodnih težav… pri prvem naročilu sem zgrešila kataloško številko in v ozkem naboru artiklov, se je pojavila še siva barva. Razprodamo in napake ne ponovimo:) – čeprav so vsi  sivčki vredni nakupa.
Naj pojasnim še brand name :  je nedomiselna izpeljanka mojega imena, z ipsilonom, da deluje bolj international. Kaja Podržaj je iz tega naredila prekrasen minimalističen, a močan logo.
Krog se pri oblikovanju logotipov namreč pogosto uporablja za predstavitev enotnosti, predanosti, ljubezni in skupnosti. Vse to je Barby. Krogi nimajo začetka ali konca in predstavljajo življenje in življenjski cikel. Pika na koncu je za moč in pogum. Za statement.

Hvala iz srca vsem čudovitim ljudem, ki so tole soustvarili z mano, saj bi brez njih vse ostalo le pri koronskem štosu. Barby. nisem več samo Barbara, ampak smo že ena zelo lušna ekipa.  Nisem ena tistih, ki so jo  navdihnili otroci (čeprav imam svoji hčeri najraje na svetu), niti tega projekta ne posvečam njima. Objavljam pa njun slikovni prikaz mene za rubriko KDO SMO;)

In čisto na koncu – hvala vsem, ki ste se znašli na tej strani in boste opravili nakup ali pa le prebrali mojo zgodbo.
B.